Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Navigeer eenvoudig doorheen je app en bekijk de persoonlijke kaarten van jou en je gezin (Medi-Link, AssurPharma en/of Assi-Link, afhankelijk van je polis).
Laat je AssurPharma-barcode scannen door je apotheker en je kosten worden automatisch naar Vanbreda gestuurd voor terugbetaling.
Hospitalisatie-kaart (roze)
Ambulant-kaart (groene)
Neem een foto van je medische kost en dien deze in via de app. Je ziet meteen wanneer deze verwerkt wordt en kan alles transparant opvolgen.
Bekijk de details van je medische kost en wat je verzekering via Vanbreda heeft bijgedragen.
Een nieuwe opname aangeven via de app?
Dit lukt in 2 minuten en wordt vlot, 24/7 verwerkt!
Bekijk je aangifte in detail met alle info of raadpleeg via het overzicht je voorgaande hospitalisaties.
Via de app krijg je al je afrekeningen overzichtelijk én met alle details.
De afrekening geeft je relevante info over hoe je medische kosten zijn verwerkt volgens de polisvoorwaarden. Onder ‘Details’ geven we weer hoe de berekening precies is gebeurd.