Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Staat er op de afrekeningsnota dat er kosten worden geweigerd? Vanbreda berekent haar tussenkomst steeds op basis van je polisvoorwaarden. Niet alle kosten zijn gedekt: zo worden niet-medische kosten (wifi, telefoon, verzorgingsproducten) nooit terugbetaald door je verzekering. Voor een overzicht van de gedekte kosten, vrijstellingen, plafonds en beperkingen raadpleeg je best je polisvoorwaarden.
Tijdens de pre- en postperiode van je opname, worden enkel ambulante kosten terugbetaald die rechtstreeks verband houden met je opname en binnen de gedekte periode vallen.