nl
fr
en
Aangifte hospitalisatie
Kosten indienen
Menu
Hospitalisatie
Ambulant
Ernstige ziekte
Buitenland
Arbeidsongeschikt
Ik word digitaal
Vanbreda Multisite Platform
Vanbreda Health
Faq
Ik krijg een foutmelding. Wat kan ik doen?
Ik krijg een foutmelding. Wat kan ik doen?
Ga in het menu onderaan naar Meer – Contact & support om ons te contacteren:
Ofwel via het
contactformulier
Ofwel via telefoon
Omschrijf de foutmelding zo goed mogelijk en geef ook info over je smartphone en besturingssysteem (Android/iOS versie). Zo kunnen we jou snel verder helpen.
Veelgestelde vragen
Hoe installeer ik de Vanbreda app?
Via de zoekfunctie in de Google Play Store of Apple Store geef je 'Vanbreda' in.
Kan ik de app installeren en gebruiken op verschillende toestellen?
Je kan de app installeren en gebruiken op verschillende toestellen.
Meer veelgestelde vragen
Meer vragen