Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Bij een hospitalisatie horen vaak andere kosten die je niet maakt tijdens de hospitalisatie zelf, maar die er wel mee samenhangen. Denk bijvoorbeeld aan medicatie, bezoeken aan een gespecialiseerd arts, kinesitherapie of medische onderzoeken voor of na je opname. In de meeste polissen worden zulke ambulante kosten gedekt door een 'pre/post-periode', zowel vóór je hospitalisatie als achteraf.
Welke kosten je kan inbrengen en welke periode er precies als pre/post-periode geldt, hangt af van je polis. Kijk dus je polisvoorwaarden na om zeker te zijn.
Je kan enkel kosten inbrengen in het kader van een pre/post-periode die op naam staan van de gehospitaliseerde persoon.