Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
corona
Beste verzekerde,
Gezien de ontwikkelingen rond de verspreiding van het coronavirus, neemt Vanbreda Risk & Benefits een aantal proactieve, voorbereidende maatregelen om jou en je familieleden een goede en efficiënte dienstverlening te kunnen blijven garanderen.
Deze maatregelen werken het beste wanneer jij gebruikmaakt van onze digitale kanalen. Ondanks ons streven naar maximale continuïteit kan onze telefonische bereikbaarheid wegens uitzonderlijke omstandigheden namelijk beperkt zijn. We houden er verder ook rekening mee dat de postbedeling mogelijk in het gedrang kan komen.
Wij adviseren jou om zoveel mogelijk de Vanbreda app of onze Health Care website te gebruiken voor de behandeling van jouw schadedossiers (zoals aangifte hospitalisatie en ernstige ziekte, indienen medische kosten en andere informatieve vragen).
Dan kan je alle informatie om jou digitaal te registreren terugvinden op www.vanbreda-health.be/nl/ik-word-digitaal/ of onze app eenvoudig downloaden door de juiste QR-code te scannen:
Heb je nog vragen? Contacteer ons via onderstaande knop op de website.
Wij danken je alvast voor je begrip en medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Het Health Care communicatie team