Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
1. Download de Vanbreda app:
Ga naar de App Store of Google Play Store en zoek naar de “Vanbreda app”. Download en installeer de app op je smartphone.
1.1 Of surf naar app.vanbreda.be en maak een account via jouw computer
2. Account aanmaken:
Open de app en kies de optie om een account aan te maken als je er nog geen hebt.
3. Selecteer registreren met itsme®:
Kies voor “Registreren met itsme®” als aanmeldmethode. Dit zorgt voor een snelle en veilige registratie.
4. Link met itsme®:
De itsme® app opent automatisch. Geef hier toestemming om je gegevens te delen met Vanbreda.
5. Vul je gegevens in:
Je wordt nu teruggeleid naar de Vanbreda app, waar je je voornaam, achternaam en e-mailadres invult. Deze gegevens zijn nodig om je profiel aan te maken.
6. Inloggen met itsme®:
Om de registratie te voltooien, moet je nogmaals inloggen met itsme®. Dit zorgt ervoor dat je profiel volledig wordt geverifieerd.
7. Klik op 'Aanmelden met itsme®':
Kies bij het aanmelden opnieuw voor de optie “Aanmelden met itsme®”, niet via e-mail. Dit biedt de meest veilige en snelle toegang tot de app.
8. Je profiel is aangemaakt, nu je polis koppelen:
Je profiel is succesvol aangemaakt! Nu moet je je polis koppelen aan je account om toegang te krijgen tot al je verzekeringsinformatie.
8.1 Geen match gevonden?
Als er geen automatische match wordt gevonden, vragen we je om je geboortedatum en memberID in te vullen. Je memberID kun je terug vinden op het contactblok op je polis of afrekeningsnota die je van ons ontvangen hebt. Daarna ontvang je een registratiecode via e-mail of post om je polis te koppelen.
8.2 Match gevonden?
Als er wel een match is, kun je je gegevens aanvullen, zoals je e-mailadres en rekeningnummer, om ervoor te zorgen dat je terugbetalingen correct verlopen.
9. Polis succesvol gekoppeld:
Je polis is nu gekoppeld, en je hebt toegang tot al je verzekeringsgegevens en functies binnen de app.
Gezinsleden toevoegen en beheren:
Nu kun je ook je gezinsleden beheren. Minderjarige kinderen kun je direct toevoegen. Voor meerderjarige gezinsleden moet je een registratiecode aanvragen, zodat zij hun eigen account kunnen activeren en koppelen aan jouw profiel. Dit doe je eenvoudig via de app.
Heb je al een Vanbreda app account en wil je itsme® gebruiken? Kies voor aanmelden met itsme® en we zullen je account koppelen.
Verdere vragen?
Heb je nog vragen of kom je ergens niet uit? Geen zorgen! Voor meer informatie of ondersteuning kun je altijd terecht op app.vanbreda.be/support. Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen en kun je contact opnemen met onze experts. We staan klaar om je te helpen!