Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Heb je aangifte van je hospitalisatie gedaan? Dan bezorgen wij je een bevestiging dat je dossier aanvaard is, en krijg je van ons een 010-nummer. Dit 010-nummer gebruik je wanneer je je aanmeldt aan de balie van het ziekenhuis.
Dankzij dit 010-nummer kan het ziekenhuis je identificeren, en hoef je ter plaatse geen voorschot meer te betalen. Bovendien weet het ziekenhuis door het 010-nummer dat de derdebetalersregeling van kracht is. De ziekenhuisfacturen worden dan rechtstreeks naar Vanbreda gestuurd.
Zijn er kosten die niet door je verzekering gedekt worden? Dan bezorgt Vanbreda je achteraf een afrekening met de kosten die je nog (deels) moet betalen.