Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Voor ambulante consultaties bij je arts, kinesist of andere zorgverstrekkers:
Bezorg ons de individuele kwijtschriften per prestatie. Overzichtslijsten kunnen we niet aanvaarden. Het kwijtschrift is een gestandaardiseerd document dat je mutualiteit opstelt met de details van hun terugbetalingen. Je ontvangt het kwijtschrift automatisch van je mutualiteit. Heb je het kwijtschrift niet ontvangen? Vaak kan je het kwijtschrift downloaden via je online account of vraag het op bij je mutualiteit.
Heb je meer betaald dan het bedrag dat op je kwijtschrift staat? Bezorg ons dan ook een betalingsbewijs opgesteld door de arts of zorgverstrekker met bevestiging van het exacte betaalde bedrag. Wij kijken na of er een tussenkomst mogelijk is volgens de polisvoorwaarden. We bezorgen je een afrekening en storten het bedrag op je rekeningnummer.