nl
fr
en
Aangifte hospitalisatie
Kosten indienen
Menu
Hospitalisatie
Ambulant
Ernstige ziekte
Buitenland
Arbeidsongeschikt
Ik word digitaal
Vanbreda Multisite Platform
Vanbreda Health
Faq
Hoe kan ik mijn persoonlijke en financiële gegevens raadplegen en wijzigen?
Hoe kan ik mijn persoonlijke en financiële gegevens raadplegen en wijzigen?
In het menu Meer – Gezinsleden vind je een overzicht van alle gezinsleden die je kunt beheren via de app. Hier kan je gegevens wijzigen.
Tik op een gezinslid om het detail te openen.
Via het pennetje, rechts van de titel, kan je de gegevens wijzigen. Vanbreda Risk & Benefits kan deze meteen gebruiken in jouw dienstverlening.
Veelgestelde vragen
Hoe installeer ik de Vanbreda app?
Via de zoekfunctie in de Google Play Store of Apple Store geef je 'Vanbreda' in.
Kan ik de app installeren en gebruiken op verschillende toestellen?
Je kan de app installeren en gebruiken op verschillende toestellen.
Welke gegevens heb ik nodig om de app te installeren?
Je hebt hiervoor geen gegevens nodig. Je kan de app zelfs gebruiken voor een gezinslid dat is aangesloten bij Vanbreda, en een persoonlijk profiel voor deze persoon aan te maken.
Meer vragen