Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Ik kan een gezinslid niet terugvinden in mijn Vanbreda app.
Via het menu Meer – Gezinsleden krijg je een overzicht van de verschillende gezinsleden met een actieve aansluiting.
Gebruikers die jij beheert:
Voor elk van deze gezinsleden kan je een registratiecode aanvragen. Voor minderjarige gezinsleden is dit niet nodig, hen kan je meteen toevoegen.
Bij een aangifte voor hospitalisatie of het indienen van medische kosten tonen we enkel de gezinsleden waarvoor jij toestemming hebt om hen via de app te beheren. Om onnodige administratie te vermijden, raden we jou aan iedereen digitaal te maken in je Vanbreda app.
Andere gebruikers
Hierbij vind je jouw aangesloten gezinsleden terug voor wie jij nog geen toestemming hebt om hen in je app te beheren. Dit kan je eenvoudig aanvragen door op de naam van je gezinslid te tikken en alle stappen te volgen.
Staat een gezinslid niet in deze lijst, dan is zijn/haar aansluiting mogelijk nog niet of niet meer actief. Vraag je verzekeringsattest aan via het contactformulier.