Ik wil notificaties ontvangen. Hoe kan ik dit instellen?

Als je de Vanbreda app een eerste keer gebruikt, dan stellen we jou voor notificaties te ontvangen. Omdat dit zo’n handige functie is, vragen we jou dit ook na het indienen van een medische kost of het aangeven van een hospitalisatie.

  • Via het menu Meer kan je steeds beheren welke notificaties je wilt ontvangen.

Er zijn 2 types notificaties:

  • Push-berichten op je toestel kan je ontvangen zonder dat de app gebruikt wordt. Deze moet je apart inschakelen en zijn handig om snel op de hoogte te zijn van je medische administratie.
  • Meldingen op je Home-scherm waar je ook je kaarten terugvindt. Die meldingen ontvang je altijd, maar om ze te zien, moet je zelf de app openen.

Je kan notificaties inschakelen op drie niveaus:

  • Afrekeningen: Je krijgt een notificatie als er een nieuwe afrekening is.
  • Medische kosten: Je krijgt een notificatie als we digitaal kosten ontvangen
    (via app of AssurPharma) of als we kosten verwerkt hebben.
  • Hospitalisatie: Je krijgt een notificatie als we digitaal een aangifte ontvangen of als we een aangifte verwerken. Daarnaast sturen we je één dag voor een geplande opname een extra notificatie met je persoonlijk 010-nummer. Dit heb je nodig bij het aanmelden in het ziekenhuis.
-->