Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Ben je in het ziekenhuis maar heb je je hospitalisatie nog niet aangegeven, omdat je bijvoorbeeld met spoed bent opgenomen?
Breng Vanbreda zo snel mogelijk op de hoogte van je opname. Je geeft je hospitalisatie aan via de app, telefonisch of via het formulier op de website.
Wanneer je zelf niet in staat bent om je opname aan te geven, mag iemand anders (zoals een vriend of familielid) dat ook voor jou doen.
Nadat je je hospitalisatie hebt aangegeven, brengen wij je op de hoogte wanneer we je dossier hebben verwerkt.
Werd je dossier aanvaard? Dan betaalt Vanbreda al je gedekte kosten (terug). Als je recht hebt op de derdebetalersregeling Medi-Link, hoef je geen voorschot te betalen of zal het ziekenhuis je voorschot meteen terugbetalen. Wanneer je geen recht hebt op de derdebetalersregeling, betaal je de factuur aan het ziekenhuis en betaalt Vanbreda de gedekte kosten achteraf aan jou terug.