Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Bij sommige aangiftes heeft de raadsgeneesheer bijkomende informatie nodig om je aanvraag te kunnen behandelen. In dat geval vraagt hij bijkomende informatie op, en word je daarvan op de hoogte gebracht. De raadsgeneesheer gebruikt deze informatie om te kunnen oordelen of je opname in aanmerking komt volgens de polisvoorwaarden van je verzekering. Zonder die informatie kunnen we je aangifte niet verwerken.
Vanbreda mag deze informatie niet rechtstreeks opvragen bij je behandelende arts. Daarom vragen we aan jou om contact op te nemen met je arts. We bezorgen je een beschrijving van de bijkomende informatie die we nodig hebben om je dossier te behandelen. We vragen je om die informatie bij je arts op te vragen, en aan ons te bezorgen.