Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Wij kunnen je ambulante kosten slechts behandelen nadat wij de opnamefactuur hebben ontvangen en verwerkt. Vanaf dan kunnen we de pré-postperiode bepalen, of controleren of er sprake is van een (gedekte) dagopname. Daarom stuur je best je ambulante kosten uit de pré-postperiode pas op nadat je ziekenhuisfactuur werd verstuurd.
Maak je gebruik van Medi-Link? In dat geval betalen wij de ziekenhuisfactuur rechtstreeks aan het ziekenhuis. Wanneer dit gebeurd is, krijg je een eindafrekeningsnota. Bezorg ons je ambulante kosten uit de pré-postperiode wanneer je die afrekening hebt ontvangen.
Wanneer je geen gebruik maakt van de derdebetalersregeling Medi-Link, bezorg je ons de ambulante kosten best samen met de ziekenhuisfactuur.
Heb je al kosten ingestuurd voor we je hospitalisatiefactuur hebben verwerkt? Dan houden wij ze nog in afwachtig in je dossier.