Tussen Kerst en Nieuw, zijn we voor dringende vragen telefonisch bereikbaar van 9 u. tot 13 u. Een aangifte kan eenvoudig en snel via dit platform of onze app.
Between Christmas and New Year, we are available by phone for urgent questions from 9 AM to 1 PM. A declaration can be made easily and quickly through this platform or our app.
Entre Noël et le Nouvel An, nous sommes disponibles par téléphone pour les questions urgentes de 9h à 13h. Une déclaration peut être faite facilement et rapidement via cette plateforme ou notre app.
Belangrijke informatie om je kosten in te dienen, zeker als je dit voor de eerste keer doet.
Sorteer je kosten per verzekerde en per type document: apothekerskost (BVAC), kwijtschrift, factuur en andere documenten.
Maak dan van elk document een aparte foto of scan en bewaar ze op je toestel.
Zorg ervoor dat je documenten duidelijk en volledig gescand/gefotografeerd zijn, zodat alle gegevens beschikbaar en goed leesbaar zijn.
Scan zeker alle pagina’s van je factuur (voor- en achterkant). Alleen het overschrijvingsformulier bijvoorbeeld is niet voldoende.
Je zegt voor wie de kosten zijn.
Je start per persoon een nieuw formulier op.
Je geeft aan welke kosten je indient en je voegt je bijlagen toe.
Gebruik de knop onderaan voor elke nieuwe kost.
Hier kan je eventueel een rekeningnummer aanvullen.
Je bent klaar om te bevestigen en verzenden. Is er iets niet correct, dan kan je dat hier nog aanpassen.
Kies nu “Kosten indienen” hieronder. We beginnen eraan en leggen je ook nog uit wat je mag verwachten.