nl
fr
en
Aangifte hospitalisatie
Kosten indienen
Menu
Hospitalisatie
Ambulant
Ernstige ziekte
Buitenland
Arbeidsongeschikt
Ik word digitaal
Vanbreda Multisite Platform
Vanbreda Health
Sitemap
Sitemap
Pagina('s)
Aangifte ernstige ziekte
Aangifte hospitalisatie
Aangifte hospitalisatie (app embed)
Ambulant
Arbeidsongeschikt
Arbeidsongeschikt Schadeaangifte
AssurPharma
Bijkomende hulp
Buitenland
Contacteer ons
Contactformulier arbeidsongeschikt
Contactformulier medische zorgen
Cookie policy
Ernstige ziekte
Hoe kosten indienen
Home
Hospitalisatie
Hospitalisatie met dagopname
Hospitalisatie met overnachting
Spoedopname met hospitalisatie
Ik sluit me aan
Aansluitingsformulier
Aansluitingsformulier gewaarborgd inkomen CEPA
Aansluitingsformulier STIB/MIVB
Ik word digitaal
Formulier Ik word digitaal
Kosten indienen
Medi-Link
Aangesloten ziekenhuizen
Mijn verzekering
MyVanbreda
Privacyverklaring Vanbreda
Sitemap
Vanbreda app
Vanbreda app
Vanbreda app is vernieuwd
Wet Verwilghen
Bericht(en) per categorie
Categorie:
Digitaal
Categorie:
Hospitalisatie
Categorie:
Premies, aansluitingen en personalia
Categorie:
Indienen kosten
Categorie:
Arbeidsongeschikt
Categorie:
Wachtpolis
Cases
Enveloppen opvragen
Ontdek de voordelen van digitaal werken met Vanbreda, maak een account met itsme®.
Ontdek het vernieuwde Vanbreda Healthcare Webportaal – Jouw toegang tot eenvoudigere Verzekeringen
Het Vanbreda Webportaal: je persoonlijke digitaal verzekeringsplatform
AssurMed – digitale terugbetalingen
Belangrijke beveiligingsupdate van je Vanbreda app
Digitale dienstverlening: snel, veilig én steeds volledig!
Vertrek goed voorbereid naar het buitenland
Wat doe je bij een overlijden?
Ik word langdurig arbeidsongeschikt. Help?
Ernstige ziekte
Ik word opgenomen. Hoe pak ik dit aan?
Zwanger? Proficiat!
Wat met mijn verzekering medische kosten of mijn arbeidsongeschiktheid tijdens de coronacrisis?
Maatregelen naar aanleiding van coronavirus
Faq
Orthodontie: hoe bezorg ik mijn kosten aan Vanbreda?
Orthodontie: hoe berekenen we onze terugbetaling voor deze kosten?
Orthodontie: waarom vraagt Vanbreda de facturen van de orthodontist EN de bewijzen van het ziekenfonds?
Orthodontie: vanuit welke instanties kan ik een terugbetaling krijgen?
Orthodontie, wanneer heb ik recht op een aanvullende terugbetaling van het ziekenfonds?
Een Vanbreda app account aanmaken via Itsme®
Aanmelden met itsme
Hoe kan ik kosten indienen via AssurMed?
Hoe kan ik AssurMed activeren?
Wordt een multifocale lens bij een cataract operatie terugbetaald?
Hoe kan ik tweestapsverificatie met sms instellen?
Hoe kan ik tweestapsverificatie met een Authenticator app instellen?
Wordt een multifocale lens bij een cataract operatie terugbetaald?
Hoe kan ik mijn Vanbreda app extra beveiligen? (Tweestapsverificatie)
Hoe kies ik de juiste waarborg om mijn kosten in te dienen?
Hoe dien ik kosten van tandzorgen in?
Medi-Link en rappelprocedure
Voorafbestaandheid
Ik zie enkel de gegevens van mijn kind en kan geen andere gezinsleden toevoegen in de app. Wat nu?
Mijn app is geüpdatet en vraagt nu om een wachtwoord: wat moet ik doen ?
Hoe zijn mijn persoonlijke en medische gegevens beveiligd in de Vanbreda app?
Ik wil notificaties ontvangen. Hoe kan ik dit instellen?
Ik bekijk mijn afrekening via de app. Waarom ontvang ik deze nog via e-mail?
Hoe kan ik, per gezinslid, meerdere kosten tegelijk indienen?
Ik vind een gezinslid niet terug in de lijst om een hospitalisatie aan te geven of een kost in te dienen. Wat kan ik doen?
Er worden soms verschillende talen gebruikt. Hoe kan ik mijn taal instellen?
Ik wil een gezinslid niet langer beheren of iemand anders mijn verzekering niet langer laten beheren. Hoe ga ik te werk?
Ik kan een gezinslid niet terugvinden in mijn Vanbreda app.
Op mijn Home-scherm vind ik niet al mijn kaarten terug. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn pincode wijzigen?
Ik ben mijn pincode vergeten. Wat moet ik doen?
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord ?
Ik heb geen registratiecode ontvangen. Wat kan ik doen?
Wat gebeurt er als ik ziek word tijdens een periode van tijdelijke werkloosheid?
Wat met mijn wachtpolis als ik van werkgever verander?
Hoe worden de bijdragen wachtpolis berekend?
Waarom stijgen de premies van een individueel hospitalisatieplan?
Waarom een wachtpolis afsluiten?
Wat als ik het ziekenhuis niet terugvind in de lijst?
Wat als ik de opnamereden of aandoening niet terugvind in de lijst in de app?
Hoe kan ik een hospitalisatie aangeven via de Vanbreda app?
Ik krijg een foutmelding. Wat kan ik doen?
Ik heb twee verzekeringen bij Vanbreda. Kan ik de app gebruiken voor beide verzekeringen?
Kan ik de barcode(s) van AssurPharma opslaan in apps zoals Fidme/Storecards/MyShopi?
Hoe kan ik medische kosten indienen via de app?
Hoe garandeert de Vanbreda app mijn privacy?
Welke besturingssystemen ondersteunen de Vanbreda app?
Hoe voeg ik gezinsleden toe om te beheren in mijn app?
Hoe kan ik mijn persoonlijke en financiële gegevens raadplegen en wijzigen?
Kan ik de app installeren en gebruiken op verschillende toestellen?
Welke gegevens heb ik nodig om de app te installeren?
Hoe installeer ik de Vanbreda app?
Ik heb het werk hervat, of ben langer ziek dan oorspronkelijk verwacht. Wat nu?
Ik ben arbeidsongeschikt, maar heb mijn aangifte niet binnen 4 weken kunnen doen. Wat nu?
Waarom vraagt Vanbreda bijkomende informatie / een medisch verslag over mijn arbeidsongeschiktheid?
Wat is de carenzperiode?
Hoe verloopt de terugbetaling van mijn ziekenhuiskosten?
Hoe zorg ik ervoor dat mijn kosten snel terugbetaald worden?
Worden niet-medische kosten terugbetaald?
Wordt kraamhulp terugbetaald?
Worden verblijfskosten van mijn partner terugbetaald?
Wordt rooming-in terugbetaald?
Hoe dien ik kosten in?
Ik ben op spoed beland: wat moet ik doen?
Wat moet ik doen als ik binnenkort in het ziekenhuis word opgenomen?
Waarom zijn de ambulante kosten in mijn hospitalisatiedossier nog in afwachting?
Waarom moet ik een bedrag aan Vanbreda terugbetalen?
Hoe geef ik mijn rekeningnummer door?
Ik ben verhuisd: hoe geef ik mijn nieuw adres door?
Ik ben mijn Medi-Linkkaart verloren: wat nu?
De afrekening van mijn premie lijkt niet juist. Wat moet ik doen?
Er stond niet voldoende geld op mijn rekening toen de domiciliëring moest doorgaan: wat moet ik doen?
Mijn kind is 18 jaar / 25 jaar / niet meer kinderbijslaggerechtigd / beginnen werken. Wat moet ik doen?
Hoe sluit ik mijn kind na de geboorte aan?
Wat gebeurt er met mijn verzekering als ik op pensioen ga?
Hoe vraag ik een domiciliëring aan?
Hoe regel ik een individuele verderzetting?
Hoeveel moet ik betalen voor mijn verzekering?
Waarom worden ambulante kosten geweigerd omdat ze buiten de pré-postperiode van de opname vallen?
Waarom houdt Vanbreda een vrijstelling af? Is er dan geen terugbetaling?
Hoelang zijn kosten gedekt onder een ambulant plan?
Is er een vrijstelling onder het ambulant plan?
Welke kosten worden terugbetaald onder het ambulante plan?
Welke facturen betaalt Vanbreda rechtstreeks aan het ziekenhuis?
Mag ik mijn kosten indienen via een externe link?
Ik ben mijn Medi-Linkkaart verloren en ben opgenomen in het ziekenhuis, wat nu?
Ik ben opgenomen op de spoedafdeling: worden deze kosten gedekt?
Waarom vraagt Vanbreda bijkomende informatie of een medisch verslag van mijn opname?
Ik moet opnieuw naar het ziekenhuis, wat nu?
Wie betaalt mijn ziekenhuisfactuur?
Ik ga binnenkort bevallen. Hoe meld ik mijn opname aan Vanbreda?
Hoe zet ik de verzekering stop?
Hoe sluit ik iemand aan?
Wanneer kan ik mijn ambulante kosten indienen?
Welke documenten dien ik in voor kosten onder de plannen hospitalisatie, ernstige ziekte of ambulant?
Hoe dien ik kosten van de ziekenwagen in?
Hoe dien je apothekerskosten in?
Hoe dien ik ambulante ziekenhuisfacturen in?
Hoe dien ik kwijtschriften van de mutualiteit in?
Hoe dien ik mijn hospitalisatiefactuur in?
Wat is een BVAC?
Waarom weigert Vanbreda bepaalde kosten?
Hoelang zijn mijn kosten gedekt bij een ernstige ziekte?
Hoelang zijn mijn kosten gedekt bij een hospitalisatie?
Het ziekenhuis vraagt een 010-nummer. Wat is dat?
Wat is de vrijstelling onder het plan Hospitalisatie?
Wat is ambulante zorg precies?
Is rooming-in gedekt?
Betaalt Vanbreda Risk & Benefits het voorschot van mijn factuur?
Wat is de pre/post-periode?
Hoe werkt de derdebetalersregeling met Medi-Link?
Welke kosten worden terugbetaald?
Zijn al mijn kosten gedekt?
Wat zit er in mijn verzekering hospitalisatie of ernstige ziekte?
Tot wanneer geldt de dekking van een ernstige ziekte?
Waarom moet ik zelf nog bijkomende informatie opvragen voor mijn ernstige ziekte? Kunnen jullie dat niet rechtstreeks met mijn arts regelen?
Ik heb mijn 010-nummer pas ontvangen nadat ik het ziekenhuis heb verlaten.
Hoe doe ik aangifte van een ernstige ziekte?
Is de aangifte van je hospitalisatie te laat?
Ben je vergeten het 010-nummer te laten registreren?
Is mijn ernstige ziekte gedekt?
Ik ben al in het ziekenhuis, maar ik heb mijn opname nog niet aangegeven.
Kan ik een eenpersoonskamer nemen?
Bijkomende hulp nodig via Assi-Link of Assi-Link+?
Welke kosten worden terugbetaald?